2009-2016


„...be galo malonu buvo keliauti kartu su muzikais jų kuriamo pasaulio toliais. Justi vientisą ir įtaigų pasakojimą, emocinį pakilimą ir gilų atliekamos muzikos supratimą. O jei konkrečiau – Mozarto kvartetas skambėjo stilingai, grakščiai, lyg idealas, pakylėtas virš žemiškų rūpesčių. Fauré buvo perteiktas sodriai ir įtaigiai, virtuozinės vietos blykčiojo ir žėrėjo turtingais atspalviais...“
16 06 17 – Septynios meno dienos

 ...kauniečiai nė neketina užleisti lyderiaujančio Lietuvos styginių kvarteto pozicijų, o tokio virtuoziško ir įtaigaus primarijaus kaip Karolina Beinarytė galėtų geisti bet kuris kvartetas. Savo profesionalumą ir stilistinį paslankumą kauniečiai įrodė atlikdami Franzo Schuberto „Rozamundos“ kvartetą (Nr. 13 a-moll) ir – kartu su pianistu Daumantu Kirilausku – W.A. Mozarto Koncerto fortepijonui ir orkestrui Nr. 12 A-dur kamerinę versiją bei mįslingai sofistikuotą Vidmanto Bartulio kompoziciją „I like Marlene Dietrich“...

14 09 03 – Septynios meno dienos

„...Kauno kvartetas ypač daug atlieka šiuolaikinės muzikos. Paduodi kūrinį ir pasitiki atlikėju, žinai, kad jis atliks taip, kad beveik nereikės jokių pastabų – šis kvartetas tiesiog jaučia kaip ir ką norėjai sukurti. Labai didelė dovana Kaune turėti tokį kolektyvą...“
13 11 18 kompozitorė Dalia Kairaitytė, Lietuvos Radijas

„...Kauno kvartetas, kurį, beje, norėtųsi vadinti festivalio kvartetu ir tikėtis jo dalyvavimo ir kitų metų festivaliuose (šiais metais Kauno kvartetas griežė net keturiuose muzikos vakaruose ir kiekvieną koncertą stebino savo profesionalumu, atidumu ar pagarba atliekamai muzikai ir meistriškomis interpretacijomis), Ericho Wolfgango Korngoldo fortepijoninį kvintetą atliko su pianistu Daumantu Kirilausku – nuo pradžių iki pabaigos tai buvo brandaus menininkų ansamblio pasirodymas, jo metu nepriekaištingai išpildytų pasažų ar akordų techninio sudėtingumo ar tobulo susigrojimo uždaviniai liko tarsi nuošalėje, į pirmą vietą iškeldami ir atverdami partitūroje užrašytos muzikos grožį...“
13 08 02 – Septynios meno dienos

„...Kauno styginių kvartetas yra puikiai derantis vienalytis kūnas... Galingas ir aštrus atlikimas sukėlė norą išgirsti tai vėl ir vėl... ši muzika akivaizdžiai teka visų kvarteto narių kraujyje – jų visiškas atsidavimas rodė, jog kitų kūrinių atlikimai bus tokie pat puikūs... Schubertas buvo atliktas puikiai... pirmas smuikas kartais, atrodė, net sklendė virš debesų...“
13 03 15 – Gloucester Citizen (Jungtinė Karalystė)

„…Kauno styginių kvartetas man buvo didelis atradimas. Tai tokio profesionalumo, tokio stilistinio išprusimo ansamblis, kad drąsiai jį pavadinčiau geriausiu Lietuvos kvartetu...“
11 07 15 – Lietuvos radijas

„…Kauno kvartetas įstabiai pagriežė Brahmso kvartetą op. 51 Nr. 1 c-moll. Šie muzikantai jau ne pirmus metus įrodo aukščiausią meistriškumą, darnų ansambliškumą ir XIX a. muzikos stilistinį išmanymą... Na, o ypatingą kvarteto muzikavimo retoriką didžia dalimi lemia pirmuoju smuiku griežiančios Karolinos Beinarytės intuicija ir impulsyvumas...“
11 07 22 – Septynios meno dienos

„...Atmintyje iškyla ir šios vasaros kaitroje įvykęs koncertas, įmagnetinęs Nidos evangelikų liuteronų bažnytėlėje susirinkusią publiką. Kauno kvartetas - Karolina Beinarytė, Dalia Terminaitė, Eglė Karžinauskaitė, Saulius Bartulis - drauge su Dovile Sauspreikšaityte ir Edmundu Kulikausku tąsyk pagriežė Arnoldo Schoenbergo opuso „Pragiedrėjusi naktis“ originalią versiją... Skambėjo ypač darnus, plastiškas, įtaigus šešių stygininkų ansamblis, virš materijos pakylėjęs sudėtingą muzikinę partitūrą, regis, tiesiog jiems sukomponuotą. Betgi tokios mintys piršosi ir klausant kauniečių griežiamo Grażynos Bacewicz Ketvirtojo styginių kvarteto, R. Schumanno Kvinteto Es-dur, op. 44 (drauge su pianistu Jurgiu Karnavičium). Gebėjimas nepasiduoti interpretacinėms klišėms, labai gyvai alsuoti, kiekvienai partitūrai suteikti iš nuoširdžios pasisakymo reikmės gimusią vis kitokią interpretacinę idėją - manding tai Kauno kvarteto gyvybingumą ir ypatingą muzikalumą paliudijantys bruožai. O šis kvartetas jau beįžengiantis į 30-uosius gyvavimo metus. Stebėtina savybė - iš patirties vis semtis atsinaujinimo ir gyvybės dovanų...“
10 12 24 – Septynios meno dienos

„...išklausiusi jų kartu su J.Karnavičiumi atliktą R.Schumanno fortepijoninį kvintetą Es-dur, op. 44, Gražynos Bacewicz kvartetą Nr.4 bei minėtąjį Schoenbergo opusą, galėčiau pritarti prieš festivalį kolegos išsakytai minčiai – Kauno kvartetas šiuo metu yra geriausias, profesionaliausias, gyvybingiausias ir paveikiausias styginių kvartetas Lietuvoje.“
10 09 17 – Literatūra ir menas

„...Nauja programa paženklinta ypatinga ansamblio branda, virtuoziškumu, susiklausymu, jautriomis interpretacijomis. Nenuostabu, kad Kaune kuriantys autoriai šiam kolektyvui patiki atlikti savo kūrinius, dedikuoja opusus.“
09 07 02 – Nemunas

„...Kauno kvartetas yra aukšto Europos lygio ansamblis. Kaunas juo drąsiai reprezentuojasi kaip lygiavertis Europos kultūros darinys. Faktas, kad tokio aukšto lygio meninis kolektyvas gyvuoja Kaune, o ne sostinėje, yra nepaprastai svarbus mūsų kultūrinei savimonei, turime vilties gyventi be kultūrinės provincijos.“
09 04 02 – Nemunas